Retour & omruilen
Retour
Voldoet het product niet helemaal aan jouw verwachtingen? Spijtig, maar hiervoor hebben we ook een oplossing. Binnen de 14 dagen na ontvangst mag je het product terugsturen.
Hiervoor lees je best ook even de voorwaarden.
Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webshop vestiging zijn voor eigen rekening. Om te weten wat de prijs voor het terugzenden van jouw pakket exact bedraagt, raadpleeg je best de website van jouw gekozen koerierdienst. Het pakket mag je verzenden naar onderstaand adres:
Sella - Fleur Dhont
Bruggestraat 2B bus 101
8755 Ruiselede
België
Pas wanneer we jouw pakket terug ontvangen hebben en het voldoet aan alle retourvoorwaarden (zie verdere info hieronder) ontvang je het bedrag binnen de 10 werkdagen terug op de rekening waarmee je de bestelling geplaatst hebt. Afhankelijk van welke betaalmethode je hiervoor gekozen hebt, kan het een tijdje duren vooraleer het effectief terug op jouw rekening staat.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@sellafashionstore.be.
Retourvoorwaarden:
Je kan artikels terugsturen als:
- Je ons vooraf op de hoogte brengt via mail/Facebook/Instagram.
- Deze zich nog in originele staat bevinden. Dat betekent dat deze niet gedragen, niet gewassen of niet beschadigd zijn.
- Ze nog alle originele etiketten en labels hebben (als die aanwezig waren).
Opgepast!
Producten in SALE kunnen NIET geretourneerd worden.
Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Bij dergelijk acties, waarbij SALE items gecombineerd worden met andere niet-SALE items, kunnen deze combinaties NIET geretourneerd worden.
Mocht het product niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorrekenen of terugbetaling weigeren. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is en in originele staat terug naar ons toe komt.
Retourneren = op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk indien het geretourneerde pakket verloren raakt en niet bij ons terecht komt. Tip: Kies voor een pakjesdienst die met een track & trace code werkt. Zo is de kans heel klein dat dit kan voorvallen.
De makkelijkste manier om vanuit België terug te zenden is om zelf een etiket aan te maken op de site van Bpost via deze link.
Wil je het product ruilen?
Dat is helemaal geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met info@sellafashionstore.be Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product. Eens de bestelling geplaatst is, kan er niets meer gewijzigd worden. Het is dan aangeraden om de bestelling te laten doorgaan en retour te sturen.
Beschadiging of verkeerde levering?
Is het artikel beschadigd of heb je het verkeerde ontvangen? Wat jammer! Stuur ons gerust een mailtje met jouw naam en foto van de beschadiging/het artikel en we bekijken wat er mis is gelopen.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven! Wat nu?
Oeps, missen is menselijk ;) Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via mail. We proberen dan de bestelling nog voor jou te wijzigen. Indien het pakket al vertrokken is, kunnen we hier helaas niks meer aan doen.